Translate

13 Kasım 2020 Cuma

YEŞUA BİLDİRİYOR...

"Size doğrusunu söyleyeyim, günah işleyen herkes günahın kölesidir, köle ev halkının sürekli bir üyesi değildir ama oğul sürekli üyesidir, bunun için Oğul sizi özgür kılarsa gerçekten özgür olursunuz".

"Hem beni ( insanoğlu Yeşua) tanıyorsunuz hem de nereden olduğumu biliyorsunuz".

"Ben kendiliğimden gelmedim, Beni gönderen gerçektir, O'nu siz tanımıyorsunuz, Ben O'nu tanırım çünkü ben O'ndayım. Beni O gönderdi; siz ne Beni (ruhumu) tanırsınız ne de Babamı. Beni tanısaydınız Babamı da tanırdınız. Ben iyi çobanım, benimkileri tanırım, Baba beni tanıdığı ve ben de Baba'yı tanıdığım gibi benimkiler de beni tanır. Ben bana ait olanların uğruna canımı veririm. Bu topluluktan (Yahudi) olmayıpta başka topluluklardan olup bana ait olanlar da var".

Yeşua

Hiç yorum yok:

GECE VE RUHLAR

Gecenin sessizliğinde ruhların sesi duyulur ve sadece saf olan ruhlar bu sesleri duyar. Gece, ruhlar birleşip bir ve bütün olduğunda daha da...