Translate

27 Ekim 2021 Çarşamba

TANRININ KRALLIĞINA GİRMEK KOLAY DEĞİLDİR


Benim gerçek öğretilerime sırt çevirmek için mazeret olarak öğretilerimin saptırılmış şekillerini kullananlar, bilin ki sizler 
benim hiçbir zaman elçilerim değilsiniz.

Benim adımı anmak, beni kabul etmiş olmak yeterli değildir. Önemli olan sözlerimin benimsenip uygulanmasıdır.

Tanrı ölülerin değil ama yaşayanların Tanrısıdır. Benimle konuşmanın ancak kilise mensubu birkaç kişiye inhisar ettiğini söyleyenler doğruyu söylememektedirler. Ben sürekli dünyaya ruh olarak gelip gitmekte ve sesimi duyurmaktayım. 2000 yıldır bu aralıksız devam ediyor. Bizler için sayı önemli değildir. Sıra dışı ruhlar önemlidir. Tanrıyla beraber sonsuz yaşama kavuşmak sizce bu kadar kolay mı olmalıydı? Hayır, ama Dünya insanının barbarlığı beni gerçekten şaşırtmaktadır. Bilinçlerin hala bu derece ilkel seviyelerde kalmış olması üzücüdür. Siz Dünya insanları belki teknolojik olarak evrende en geri tür değilsiniz ama barbarlıkta, evrende en ileri seviyede olan birinci türsünüz. Gerçek sevgiyi hala hiç kavrayamadınız. Bunu kavrayamadan da varacağınız yer toprağın bağrıdır. Ölüler kervanına katılırsınız. Ruhlarınızda bedenlerinizle birlikte dağılır ve bir daha gün ışığını görmemek üzere toprak altındaki enerjilerine karışır. Hâlbuki ben size ebedi yaşamı bulasınız diye gelmiştim. Bunun için işkence gördüm ve öldürülmek istendim ama ben dirilerdenim.

Bedenlerinizi de Tanrının hizmetine verin. İtibar ve güç peşinde koşmayın. Tüm güç Tanrınındır. Gücün kaynağı Tanrıdır. Tanrı her şeyle iç içedir, lakin, merkezde yalnız yine kendisi ve ebedi yaşama layık olabilmiş saf ruhlar Onun huzurundadırlar. Bunları düşünün.

Yeşua Mesih

Hiç yorum yok:

GECE VE RUHLAR

Gecenin sessizliğinde ruhların sesi duyulur ve sadece saf olan ruhlar bu sesleri duyar. Gece, ruhlar birleşip bir ve bütün olduğunda daha da...