Translate

5 Haziran 2017 Pazartesi

YAŞADIĞIM MUCİZE

Bu eller kutsaldı çünkü Yeşua bu ellerle şifa dağıtıyordu. Tanrı ona bu lütfü sunmuştu. Ve, bu yüzden elleri tahrip edilmeliydi. Bileklerinden bağlı ipler zaten bedenini taşıyordu, çiviler ise acısını artırmak ve kutsal elleri imha etmek içindi. Ancak kim Tanrının verdiğini alabilirdi ondan!

Kardeşim hala şifa dağıtıyor ve bana da ölüm döşeğinde gelip nefesimi parmaklarıyla açan oydu. Şöyle demişti; " Korkma seni iyileştireceğim. Tanrı sana ikinci bir şans verdi." Ve ölümden döndüm. Komadan çıktığımda hastanedeki doktor ve hasta bakıcılar şaşkındı: "Adam mezardan çıktı" dediler. Orada, Ankara İbni Sina Hastanesinin yeniden canlandırma servisindekiler için ben mezardan çıkan adamdım...onlara da teşekkür ediyorum.

Alpaslan Kuzucan 

Fotoğraf

Hiç yorum yok:

GECE VE RUHLAR

Gecenin sessizliğinde ruhların sesi duyulur ve sadece saf olan ruhlar bu sesleri duyar. Gece, ruhlar birleşip bir ve bütün olduğunda daha da...