Translate

8 Mayıs 2017 Pazartesi

İRTİBAT

İRTİBAT

SORU: Tutku isimli filmdeki işkence ve ölümün çok korkunçtu kardeşim. Abartılı mı yapmışlar?

YEŞUA: Daha da kötüydü.

SORU: Korkunç birşey. Bu ne kadar ağır bir işkence. Acı korkunç boyutlarda olmalı. Normal , sıradan bizim gibi insanların buna dayanması mümkün değil diye düşünüyorum.

YEŞUA: Hiçbir acı duymadım. Tanrı benim acı çekmeme izin verir miydi sanıyorsun. Vermedi. Hiçbir acı hissetmedim.

SORU: Niye "Baba beni terkettin" dediniz?

YEŞUA: O an için Tanrıyla bağım kesildi. İnsan gibi oldum. Bir an panikledim.

SORU: Ölümden dirilip kalkmanız...

YEŞUA: Beni öldüremediler. Kalp atışlarımı çok yavaşlattım. Ben orada ölmedim.

SORU: Çarmıhtan alınıp mağara mezara kondunuz...

YEŞUA: Evet. Orada kendimi iyileştirdim ve çıktım.

SORU: Fiziksel bedeninizle mi göğe alındınız?

YEŞUA: Evet. Kısa bir müddet dünyada kaldım. Sonra alındım.

SORU: Şimdi ruhsal alemde bedeninize ne oldu? Niye dünyada bırakılmadı?

YEŞUA: Yukarıda bedeni terk ettim. Dağıldı. Bedenimin DNA ları dünyaya ait olmadığı için orada bırakılamazdı.

SORU: Meryem ananın bedeni de göğe mi alındı? Öyle söyleniyor.

YEŞUA: Hayır. Onun bedeni dünyada bırakıldı.

Yeşua.

Hiç yorum yok:

GECE VE RUHLAR

Gecenin sessizliğinde ruhların sesi duyulur ve sadece saf olan ruhlar bu sesleri duyar. Gece, ruhlar birleşip bir ve bütün olduğunda daha da...