Translate

14 Eylül 2021 Salı

OKUYUCULARIMDAN RİCAM

Yazılarımı takip edip okuyan herkese teşekkür ediyorum. Burada verilen bilgiler kehanet veya falcılıkla veya dinlerle ilgili bir şeyler değildir. Misyonerlik yapmak gibi bir amacımda hiç olmadı. Burada, lütfen, Yeşua'nın yani Türkiye de bilinen adı ile Ruhul Kudüs İsa'nın adı geçiyor diye yazılanlarla ilgilenip din değiştirmeye kalkanlardan rica ediyorum; amaç bu değildir. Burada amaç gerçeği vermektir. Dinlerin üstüne çıkmak ve Tanrıya dönmektir. Evet mesajları bana yazdıran kutsal bir ruh olan Yeşua dır ancak bu mesajlarda da görüleceği gibi kendisi de mesajlarında Hıristiyanlığı kendisinin kurmadığını bildiriyor.

Misyonerlik yaftasının tarafıma yapıştırılmasından rahatsızlık duyduğum için bu ricada bulunmak mecburiyeti hissettim. Hem beni suçluyorlar hemde bu bilgileri okuyup Muhammet peygamber adı altında insanlara sunuyorlar. Neticede insanlar dini dogmalardan kurtulup gerçeğe bakacakları yerde daha çok müslümanlığa yöneliyorlar. Gerçek yine ortaya çıkmıyor. Sevgili dostlar ben kesinlikle misyoner değilim. Ben yaşadığım bir klinik ölüm deneyiminden sonra bana açılan bir kanaldan lusid rüyalarım vasıtasıyla aldıklarımı, yine o kanalda bana bildiren Yeşua'nın, yazarak bunları herkese bildirmemi istediği için yazıya döküp sizlere sundum. Karşılığinda ise çok az bir fertten samimiyet gördüm gerisi bildik külhanlık, bağnazlık hatta küfür.

Ben dinleri çoktan bıraktım. Hepsi, istisnasız hepsi politikadan başka birşey değiller. Ölümü geçirdiğim kötü bir kalp ameliyatı esnasında yaşadım ve göreceğimi gördüm. Beden ölünce ruh bedeni terk ediyor. Bilinçte ruhla beraber çıkıyor. Dünyasal beş duyu ortadan kalkınca öyle bir ferahlık, öyle bir hafifleme ki tarifi mümkün değil. Kendi çocuklarınıza bile sadece birer birey olarak bakıyorsunuz. Tüm bağlar bitiyor. Tüm ağırlıklar bitiyor. Bazıları ışığa doğru çekilirken bazıları ise karanlıklarda azapta kalıyor. Ben, çok şükür, ışığa çekilmişlerdenim. Her neyse bunlar zaten anlatıldı yazılarda. Lütfen aktardığım mesajları din gözlüğü ile okumayın. Dinlere karşı da değilim ama burada konunun dışındalar. Lütfen okuduklarınızı benimsemeye çalışın ama bunları da başka bir din yapmayın ya da din değiştirmelere alet etmeyin lütfen. 

Kapanışa çok az zaman kaldı. Bu nesil bu süreci  yaşamaya başladı çoktan. Varoluşun gerçeğine uyanmaya çalışın ama bunu yaparken başkalarının başına bilgiç zorbalar kesilmeyin. Kendinizi uyandırın ve bekleyin. Herkes kendisinden sorumludur. Yaşarken uyanamazsanız kabirde hiç uyanamazsınız. Ben burada elçiyim. Elçiye zeval olmaz . Elbette kendim bu bilgilere inanıyorum, yoksa niye yazayım? deyince hasta zihinler hezeyan kusuyorlar. Keyfleri bilir. Yerin altı onları bekliyor. Sizin amacınız sadece Tanrıya kavuşmak olsun. Allaha emanet olun.

Saygılarımla,

Alpaslan Kuzucan.

Hiç yorum yok:

GECE VE RUHLAR

Gecenin sessizliğinde ruhların sesi duyulur ve sadece saf olan ruhlar bu sesleri duyar. Gece, ruhlar birleşip bir ve bütün olduğunda daha da...