Translate

2 Mayıs 2022 Pazartesi

ZEYTİN DAĞINDAKİ SON VAAZ

Yeşua zeytin dağındaki son vaazında takipçilerine şunları söylemişti: "Bundan sonra kişiler Tanrı'ya İsrail'in çocuğu olarak değil, Tanrı'nın çocuğu olarak yaklaşmalıdır. Ben, Tanrı'yı İsrail çocuklarına açıklamak için değil, daha çok buTanrı bilgisini ve Onun vahyini, sevgisini ve merhametini gerçek bir kişisel deneyim olarak bireysel insanlara sunmak için geldim. Bütün peygamberler size Tanrının kendi halkını önemsediğini, Tanrının İsrail'i sevdiğini öğrettiler. Ama ben aranıza daha büyük bir gerçeği ilân etmek için geldim. Daha sonraki peygamberlerin bir çoğunun da kavradığı daha büyük bir gerçek, Tanrının her birinizi birer birey olarak sevdiği gerçeğini ilan ediyorum. Bütün nesiller boyunca sizler ulusal veya ırksal bir dine sahip oldunuz, şimdi ise ben size kişisel bir yol göstermeye geldim."

O zaman insan, içinde ikamet eden öz benliğinin Yaratan'ı bulmaya,Tanrıyı ​​bilmeye ve Ona benzer olmaya yönelik ilahi dürtüsüne henüz dünyada yaşarken kendi bilinçli tepkileri ile karşılık vererek kutsal yükseliş sürecine  başlamalıdır. Bunun için önce dünyasal takıntılarınızı ve korkularınızı terk ederek ruhsal özgürlüğünüzü elde edin ve sonra ruhunuz Onunla bütünleşip sonsuz yaşama kavuşabilir.

Tanrı, bireyin kalbine bakacaktır. Her ruh, Tanrı'nındır. Sadece küçükte olsa sürekli aynı günahları işleyen ruhlar ile bir kerede olsa büyük günahları işleyen ruhlar ölecektir.

Yeshua2000

Hiç yorum yok:

GECE VE RUHLAR

Gecenin sessizliğinde ruhların sesi duyulur ve sadece saf olan ruhlar bu sesleri duyar. Gece, ruhlar birleşip bir ve bütün olduğunda daha da...