Translate

6 Temmuz 2017 Perşembe

İLK İRTİBAT

Ben,  geçirdiğim kötü bir açık kalp ameliyatında yaşadığım ölüme yakın deneyimim esnasında gelip bana 'Korkma seni yaşatacağım. Tanrı sana ikinci bir şans verdi. Beni yolladı.' demesiyle sevgi elçisi olan Yeşua ile temas kurdum. Daha doğrusu Tanrı onu bana yolladı ve o temas o günden beri devam etmektedir. Hiç kesilmedi. O günden sonrada aldığım bilgileri de burada paylaştım.

Bu yol herkese açık. Herkes ebedi yaşamı hak etmek için bu dünyaya geliyor. Burası sınav yeridir. Milletiniz, dininiz, cinsiyetiniz, sosyal durumunuz, kültür ve eğitiminiz ne olursa olsun, istisnasız herkes sevgiye ulaşmak için buradadır. Herkes Kutsal Ruhun bir zerresi olma hakkını elde etmek için burada, Dünyada sınavdadır. Bunun yolu da sevgiden geçiyor. Korkunun olduğu yerde ise sevgi yeşeremez.


Gerçeğe giden yolda ki bir yolcu zihnen özgür olmalıdır. Korkuyu en başta içinden atmalıdır. İnsanın vicdanı esasen neyin iyi ve doğru olduğunu bilir. Bunu uygularken de ne için yaratıldığını, nereye gittiğini araştırmalıdır insan. Kör inanç, taklidi inanç olmaz. Önemli olan gerçektir.

Yolumuz sevgi olsun. Kalplerde olumsuz bir duygu, korkunun kırıntısı kalmasın. Tanrı sevgidir.

Işığın gölge yapmadığı yerde buluşalım.


Alpaslan Kuzucan.

Hiç yorum yok:

GECE VE RUHLAR

Gecenin sessizliğinde ruhların sesi duyulur ve sadece saf olan ruhlar bu sesleri duyar. Gece, ruhlar birleşip bir ve bütün olduğunda daha da...