Translate

22 Mayıs 2018 Salı

YEŞUA'NIN UYARISI

Benim gerçek öğretilerime sırt çevirmek için mazeret olarak öğretilerimin saptırılmış şekillerini kullananlar, bilin ki sizler benim hiçbir zaman elçilerim değilsiniz.

Benim adımı anmak, beni kabul etmiş olmak yeterli değildir. Önemli olan sözlerimin özümsenip uygulanmasıdır.

"Bu dünya geçici bir sınav alanıdır. Burada ölümün hükmü geçerlidir. Doğan herşey ölür ancak sonsuz yaşamda yaşam hüküm sürer. Ölüm yoktur. Bu dünya için değil sonsuz yaşam için yatırım yapın. Aklı olan bu gerçeğe biran evvel uyansın"

Yukarı yükseklere bakın. Derin bakın. Bilinçlerinizi yükseltin. Tanrıyı herşeyin kaynağı oışarak düşünün. Tanrının ışığını düşünün. Doğruları söylemekten korkmayın. Toprağın bağrında kalmaktan korkun. Sonsuz yaşamı arzulayın. Sonsuz yaşamı arayın.  Tanrının huzuruna çıkabilmek için dua edin. Tanrının sevgi olduğunu hiçbir zaman unutmayın. Kalbinizde hakim olan duygu sevgi değilse Tanrının huzuruna çıkamazsınız.

Biz Tanrıylayız. Gerçek budur. Tanrıdan geldik demek yanlıştır. Tanrı tüm yaşam enerjilerinin kaynağıdır. O bulutlar üzerinde oturan, istekleri yapılınca mükafatlar dağıtan ama isteklerine karşı gelinince ceza veren insanüstü bir ilah değildir. Tanrı sabittir. Hareket etmez ve değişmez. Tanrı yaşam verir, yaşamı devam ettirir ve yarattıklarına kendisini çeşitli şekillerde hissettirir. Herşeyden haberdardır ve hükmü kesindir. Aldığımız nefes, esen rüzgar Onun nefesidir.

Tanrı ölülerin değil ama yaşayanların Tanrısıdır. Benimle konuşmanın ancak klise mensubu birkaç kişiye inhisar ettiğini söyleyenler doğruyu söylememektedirler. Ben sürekli dünyaya ruh olarak gelip gitmekte ve sesimi duyurmaktayım. 2000 yıldır bu aralıksız devam ediyor. Bizler için sayı önemli değildir. Sıra dışı ruhlar önemlidir. Tanrıyla beraber sonsuz yaşama kavuşmak sizce bu kadar kolaymı olmalıydı, hayır ama Dünya insanının barbarlığı beni gerçekten şaşırtmaktadır. Bilinçlerin hala bu derece ilkel seviyelerde kalmış olması üzücüdür. Siz Dünya insanları belki teknolojik olarak evrende en geri tür değilsiniz ama babarlıkta evrende en ileri seviyede olan birinci türsünüz. Gerçek sevgiyi hala hiç kavrayamadınız. Bunu kavrayamadan da varacağınız yer toprağın bağrıdır. Ölüler kervanına katılırsınız. Ruhlarınızda bedenlerinizle birlikte çürür ve madde elemanlarına ve enerjilerine dönüşür. Halbuki ben size ebedi yaşamı bulasınız diye gelmiştim. Bunun için işkence gördüm ve öldürüldüm ama ben dirilerdenim ve hala sizinle beraberim. Kapıları çalıyorum ve bekliyorum. Beni kabul edebilcekleri bekliyorum.

Bedenlerinizi de Tanrının hızmetine verin. İtibar ve güç peşinde koşmayın. Tüm güç Tanrınındır. Gücün kaynağı Tanrıdır ve siz kötüye kullanmayacağınızı ispat ettiğinizde o gücden kullandırılacaksınız. Tanrı herşeyle iç içedir lakin merkezde yalnız yine kendisi ve ebedi yaşama layık olabilmiş saf ruhlar Onun huzurundadırlar. Bunları düşünün.
Daima Sevgi yolunuz Işık yoldasınız olsun.

Yeşua.

Hiç yorum yok:

GECE VE RUHLAR

Gecenin sessizliğinde ruhların sesi duyulur ve sadece saf olan ruhlar bu sesleri duyar. Gece, ruhlar birleşip bir ve bütün olduğunda daha da...