Translate

20 Temmuz 2018 Cuma

İRTIBAT

"Yaşlı adam, hayatı sırasında yedi günlük bir sabi ‘ye hayatın yeri hakkında (soru) sormakta gecikmeyecek ve o (adam) yaşayacak! Çünkü, birincilerin çoğu sonuncu
olacak ve BİR olacaktır".

SORU: Bu sözlerle ne demek istedin kardeşim?
YEŞUA: Bu sözler Benim söylediğim sözler değildir. Doğumumdan önce yaşlı
bilgelerce Benim için söylenmiş olan sözlerdir.
SORU: Tutku isimli filmdeki işkence ve ölümün çok korkunçtu kardeşim. Abartılımı yapılmış?
YEŞUA: Daha da kötüydü.
SORU: Korkunç birşey. Bu ne kadar ağır bir işkence. Acı korkunç boyutlarda
olmalı. Normal, sıradan bizim gibi insanların buna dayanması mümkün değil diye
düşünüyorum.
YEŞUA: Hiçbir acı duymadım. Tanrı benim acı çekmeme izin verir miydi
sanıyorsun. Vermedi. Hiçbir acı hissetmedim.
SORU: Niye "Baba beni terkettin" dediniz?
YEŞUA: O an için Tanrıyla bağım kesildi. İnsan gibi oldum. Bir an panikledim.
SORU: Ölümden dirilip kalkmanız...
YEŞUA: Beni öldüremediler. bayılmışım. Ben orada ölmedim.
SORU: Çarmıhtan alınıp mağara mezara kondunuz...
YEŞUA: Evet. Orada Tanrı beni iyileştirdi ve çıktım.
SORU: Fiziksel bedeninizle mi göğe alındınız?
YEŞUA: Evet. Kısa bir müddet dünyada kaldım. Sonra alındım.
SORU: Şimdi ruhsal alemde bedeninize ne oldu? Niye dünyada bırakılmadı?
YEŞUA: Yukarıda bedeni terk ettim. Dağıldı. Bedenimin DNA ları dünyaya ait
olmadığı için orada bırakılamazdı.
SORU: Meryem ananın bedeni de göğe mi alındı? Öyle söyleniyor.
YEŞUA: Hayır. Onun bedeni dünyada bırakıldı.
SORU: Hırıstiyan dünyası ilk havarilerin tüm dünya lisanlarında konuşmaya
başladığını iddia ediyor ve bu durumu Kutsal Ruhun kendilerine verilmiş olmasına
bağlıyorlar. Bu bana pek inandırıcı gelmiyor. Sen ne diyorsun kardeşim?
YEŞUA: Böyle birşey olmaz kardeşim. Bu doğru değil. Burada kast edilen Benim
mesajımın tüm dünya dillerine tercüme edileceğiydi ki bu da gerçekleşti. Ayrıca
kutsal Ruh verilmez. Ruh tam arındığında topluluğumuza Tanrının izni ile kabul
edilir ve o ruh artık Tanrının askeri ve ruhsal kardeşliğin bir üyesidir.
SORU: Sizin üç günlük ölüyü dirilttiğiniz, bir dokunuş ve sözle cüzzamlıları sapa
sağlam yaptığınız söyleniyor. Bu konuda bana inananılacak gibi gelmiyor. Ne dersin
kardeşim?
YEŞUA: Kardeşim, lazarus ölmemişti. Cüzzam hastalığı son safhasında olduğu için
onu mağaraya koymuşlardı. Ben onu oradan çıkartıp iyileştirdim. Yani iyileşme
sürecine soktum. Kaderini Tanrının izni ile değiştirdim. Bunu yapabiliyorum.

Ancak bir dokunuşla sapasağlam olmaz. Ama iyileşir hastalığı. Topluma kabul
edilecek seviyeye gelir. Aynı şeyi sanada yaptım aksi takdirde sen ölüme yakındın.
Tanrı sana ikinci bir şans verdi ve Beni sana yolladı. Sen Benim geldiğimi gördün.
Vefat olayı fiilen gerçekleşince artık o ruhun bedeninde canlandırılması diye bir
olgu yoktur. Yani bu, ölüyü diriltme, yoktur.

Yeşua.

Hiç yorum yok:

GECE VE RUHLAR

Gecenin sessizliğinde ruhların sesi duyulur ve sadece saf olan ruhlar bu sesleri duyar. Gece, ruhlar birleşip bir ve bütün olduğunda daha da...