Translate

9 Şubat 2017 Perşembe

SONSUZ YAŞAM

Tanrı ölülerin değil ama yaşayanların Tanrısıdır. Benimle konuşmanın ancak klise mensubu birkaç kişiye inhisar ettiğini söyleyenler doğruyu söylememektedirler. Ben sürekli dünyaya ruh olarak gelip gitmekte ve sesimi duyurmaktayım. 2000 yıldır bu aralıksız devam ediyor. Bizler için sayı önemli değildir. Sıra dışı ruhlar önemlidir. Tanrıyla beraber sonsuz yaşama kavuşmak sizce bu kadar kolaymı olmalıydı, hayır ama Dünya insanının barbarlığı beni gerçekten şaşırtmaktadır. Bilinçlerin hala bu derece ilkel seviyelerde kalmış olması üzücüdür. Siz Dünya insanları belki teknolojik olarak evrende en geri tür değilsiniz ama babarlıkta evrende en ileri seviyede olan birinci türsünüz. Gerçek sevgiyi hala hiç kavrayamadınız. Bunu kavrayamadan da varacağınız yer toprağın bağrıdır. Ölüler kervanına katılırsınız. Ruhlarınızda bedenlerinizle birlikte çürür ve madde elemanlarına ve enerjilerine dönüşür. Halbuki ben size ebedi yaşamı bulasınız diye gelmiştim. Bunun için işkence gördüm ve öldürüldüm ama ben dirilerdenim ve hala sizinle beraberim. Kapıları çalıyorum ve bekliyorum. Beni kabul edebilcekleri bekliyorum.

Bedenlerinizi de Tanrının hızmetine verin. İtibar ve güç peşinde koşmayın. Tüm güç Tanrınındır. Gücün kaynağı Tanrıdır ve siz kötüye kullanmayacağınızı ispat ettiğinizde o gücden kullandırılacaksınız. Tanrı herşeyle iç içedir lakin merkezde yalnız yine kendisi ve ebedi yaşama layık olabilmiş saf ruhlar Onun huzurundadırlar. Bunları düşünün.

Daima Sevgi yolunuz Işık yoldasınız olsun.

Yeşua


Hiç yorum yok:

GECE VE RUHLAR

Gecenin sessizliğinde ruhların sesi duyulur ve sadece saf olan ruhlar bu sesleri duyar. Gece, ruhlar birleşip bir ve bütün olduğunda daha da...