Translate

6 Eylül 2018 Perşembe

YEŞUA BİLDİRİYOR

DİNLERDEN UZAKLAŞIN

Ben Hiristiyanlık diye bir din kurmadım. Din kurmayı düşünmedim. Yahudi dinini de sevmedim. Sadece insanlara sevgiyi ve şefkati ögretmek istedim. İnsanlara çok konuşmamayı ögretmeye çalıstım. İstemediler. Onlar sadece benim adımı kullanıyorlar. Onlar böceklerdir. Esasen tüm dinler kütleleri gütmek ve sevgiden yoksun Tanrıdan uzak insanların kişisel güç sağlaması için kurulmuş politik müesseselerdir. İnsanlar tüm dinlerden kurtulup direk olarak Tanrıya döndüklerinde, Ona sevgi içinde yönelip coşkuyla dua ettiklerinde ve dünyasal işlerinde bilimsel düşünceye bağlı kaldıklarında Dünya daha güzel bir yer olacaktır.

Yeşua, 17.04.2018

Hiç yorum yok:

GECE VE RUHLAR

Gecenin sessizliğinde ruhların sesi duyulur ve sadece saf olan ruhlar bu sesleri duyar. Gece, ruhlar birleşip bir ve bütün olduğunda daha da...