Translate

17 Aralık 2019 Salı

YEŞUA MESİH NEDİR?

"Ben Bir Yahudi olarak doğdum. Musevi eğitimi aldım. İyi bir eğitim aldım ve zekiydim. Hafızam çok kuvvetliydi. Şekil olsun, yazı olsun, söz olsun bir kerede öğrenir unutmazdım. O zamanda değil yazı okumayı bilen yoktu. Benim amacım yeni bir din kurmak değildi yani Hıristiyanlığı ben kurmadım ve tasvip de etmiyorum. Yanlışlarla dolu. Ben Yahudileri biraz daha sevgiye yaklaştırmak istedim. Başka birşey değil ama ben gittikten sonra neler oldu! Hıristiyanlık diye bir din kuruldu ve benide Tanrı yerine koydular. Bu durum beni çok rahatsız ediyor. Ben hiçbir zaman böyle birşey söylemedim. Şimdi sana söylediklerini o zamanda bana söylüyorlardı. Tanrı delisi diyorlardı. Evet, biz Tanrı delisiyiz. Tanrıyı o kadar uç noktalarda seviyoruz. Bunları yaz kardeşim. Bilsinler ve bu seferde senin kanalınla ilettiklerimi çarpıtmasınlar."

YEŞUA MESİH.


Ruhsal gerçekler evrenseldir ve sonsuzdur. Hiçbir din yada grup bu gerçekleri tek başına ihata edemez. Dolayısıyla hiç bir kimse veya gurup ve başta yobazlar sadece kendi dini inançlarının tek gerçek olduğunu iddia etmeye kalkmasın. Birinci evrensel gerçek birliktir. Tanrı olmadan hiçbir canlı varlığını sürdüremez. Yaşamın kaynağı Tanrıdır. Tüm canlılar birbirinden etkilenirler. Sevgi varlıkları birbirine bağlar. Korku ise birliği bozar. Korku egodur. Evrensel birlik sevgi temelinde oluşabilir. Tanrıya ulaşmanın Onun saf enerjisine kaynakta karışmanın tek yolu sevgidir. Yeşua bize bunu göstermek için gelen, aramızda insan olarak bedenlenip yaşamış olan ebedi yaşama önceden, hiç bedenlenmeden ruhsal alemde iken hak kazanabilmiş tek saf ruhtur. Dünyada bedenlenmesi ilk bedenlenmesidir. Görev için yollanmıştır.

Hiç yorum yok:

GECE VE RUHLAR

Gecenin sessizliğinde ruhların sesi duyulur ve sadece saf olan ruhlar bu sesleri duyar. Gece, ruhlar birleşip bir ve bütün olduğunda daha da...