Translate

11 Ağustos 2018 Cumartesi

DINLERIN SOYLEDIĞI MANADA KIYAMET YOKTUR


Dünyanın sonu olacaksa yani gezegenin sonu bu maddi boyutta fizik ve uzay fizik kanunları içinde olacaktır. Kıyamet ve mucizeler yoktur. Mucize yapma yetkisini Tanrı kimseye vermedi ve vermez. Esasen var olan her şey Tanrının bir mucizesidir.

Bende mucizeler göstermeyi Tanrıdan çok diledim ama dileğim kabul edilmedi. Daha sonra anladım ki şayet bizim düşündüğümüz manada kıyametler olsa bu bir döngü oluştururdu. Belki ķıyametten sonra birkaç yüzyıl insanlar düzelecek ama ardından bozulma yeniden başlayacaktı. Bu kısır bir şekilde sürecekti. Gelişmeden kendi kendini tekrarlayan kısır bir döngü.

Benim şifa gücüm vardı. Evet Tanrı bana kaderi değiştirme, ölüm yolundan döndürme yetkisi verdi. Ancak fiilen ölüyü diriltmek değildi bu. Fiilen yaşam kordonu kopan birinin ruhu tekrar bedene dönmez. Ben ölümcül hastaları tekrar iyileşme sürecine sokabiliyordum. Halende şifa veriyorum. Tıpkı sana yaptığım gibi. Sen beni gördün.

Tanrı insana özgür irade verdi ve neticesinde de insanların kendi özgür iradeleriyle ve hiçbir baskı görmeden Kendisine dönmelerini istiyor. Böyle bir durumda kıyamet diye bir olaya yer olamaz.

Şayet ben bir dokunuşta körlerin gözünü açabilseydim, böyle mucizevi bir gücüm olsaydı o zaman ilk olarak herkesin bana inanmasını ve Tanrıya dönmelerini sağlardım. Ama söz konusu durum böyle değildi. Ben iyileştirebiliyordum ve insanları tekrar toplumun kabul edebilecekleri oranda bir sıhhate getirebiliyordum.

YEŞUA.

Hiç yorum yok:

GECE VE RUHLAR

Gecenin sessizliğinde ruhların sesi duyulur ve sadece saf olan ruhlar bu sesleri duyar. Gece, ruhlar birleşip bir ve bütün olduğunda daha da...