Translate

9 Ağustos 2018 Perşembe

YEŞUA BİLDİRİYOR



YEŞUA BİLDİRİYOR

YÜCE TANRIMIZIN İZNİYLE

Ben Bir Yahudi olarak doğdum. Musevi eğitimi aldım. İyi bir eğitim aldım ve zekiydim. Hafızam çok kuvvetliydi. Şekil olsun, yazı olsun , söz olsun bir kerede öğrenir, unutmazdım. O zamanda değil yazı okumayı bilen yoktu. Benim amacım yeni bir din kurmak değildi yani Hıristiyanlığı ben kurmadım ve tasvip de etmiyorum. Yanlışlarla dolu. Ben Yahudileri biraz daha sevgiye yaklaştırmak istedim. Başka birşey değil ama ben gittikten sonra neler oldu! Hıristiyanlık diye bir din kuruldu ve benide Tanrı yerine koydular. Bu durum beni çok rahatsız ediyor. Ben hiçbir zaman böyle birşey söylemedim. Şimdi sana söylediklerini o zamanda bana söylüyorlardı. Tanrı delisi diyorlardı. Evet, biz Tanrı delisiyiz. Tanrıyı o kadar uç noktalarda seviyoruz. Bunları yaz kardeşim. Bilsinler ve bu seferde senin kanalınla ilettiklerimi çarpıtmasınlar.

İnsan olarak dünyada yeniden bedenlenme olayı çok kısıtlandı. Tanrının müdehalesi başladı. Doğanın intikamı çok büyük olacak. Önce yangınlar ardından kıtlık ve nihayet insan neslini yok edecek seller gelecek ve sular çekildiğinde insanoğlu ile birlikte bir çok canlı türü de yok olmuş olacaktır. Bu neslin ruhlarının çok büyük çoğunluğu da buraya geldiklerinde yok edilecektir.

Yeşua Mesih.

Hiç yorum yok:

GECE VE RUHLAR

Gecenin sessizliğinde ruhların sesi duyulur ve sadece saf olan ruhlar bu sesleri duyar. Gece, ruhlar birleşip bir ve bütün olduğunda daha da...