Translate

2 Ekim 2018 Salı

KUTSAL ENERJİLER DÜNYAYI TERK ETTİ

Gelenek ve kültür, temelinde farklılıklar gösterir. Ancak Yeşua'nın sözleri tüm zamanlardan ve tüm kültürlerden olan insanlar için önem taşıyor. Hepsi için aynı anlamı taşıyor. Bu nedenle Yeşua'yı Hristiyanlığın bir sembolü olarak görmeyin. Ona kültürel ve dini gözlüklerinizi çıkararak bakın. Yeşua sevgiyi temsil ediyor. Evrensel olan kutsal saf sevgiyi. Ön yargısız bakıldığında görülecektir ki onun sözleri ve yaşamı sadece bunu gösteriyor. Tanrısal sevgi.

Sevgi bizi Tanrıya götürecek, Onun kutsal ruhunda bir yer edinmemizi sağlayacak tek yoldur. Bu nedenle kalpleriniz sevgi ile dolu olsun. Buna odaklanın. Başka yöne bakmayın.

Yeşua diyor ki: Benim ďünyaya tekrar geleceğim söyleniyor. Ben dünyaya tekrar eğer insanlar Tanrının yoluna odaklanırsa gelirim. Insanların bu haliyle dünyaya tekrar gelmem söz konusu değil. Ancak ruh olarak ben her zaman dünyaya gelip gittim şimdi ruh olarakta sadece kardeşime bunları bildirmek icin yaklaşıyorum. Oda buraya geldiğinde benim artık dünya ile bir bağım kalmayacak. Esasen sadece ben degil tüm azizler, tüm kutsal enerjiler dünyayı terk etti. Tanrıda dünyaya artık yardım etmiyor. Onunda sabrı bu nesil için bitti. 2018 den itibaren insan doğanın intikamını Tanrının engellemesi olmadan yaşamak durumundadır. Süreç başladı ve son gecikmeyecek.

Hiç yorum yok:

GECE VE RUHLAR

Gecenin sessizliğinde ruhların sesi duyulur ve sadece saf olan ruhlar bu sesleri duyar. Gece, ruhlar birleşip bir ve bütün olduğunda daha da...