Translate

9 Ağustos 2020 Pazar

YEŞUA BİLDİRİYOR

09.07.2017 00.01 irtibat...

. Dünya adeta bir hapishane. Tanrı bile bu gezegene gelmiyor.
. Barbarlıkta birinci gezegensiniz.
. Yaydığınız olumsuz enerjiler güneşin düzgün görülmesini perdeliyor.
. Ben ki sevgi varlığıyım ama artık bende insanları sevemiyorum.
. Doğayı da tahrip ettiniz.
. Tanrı doğayı insanlardan daha çok sever.
. Sırlarıma layık olanlarla sırlarımı paylaşırım.
. Görmeyenler görsün istedim ama görenlerin bile kör olduğunu gördüm.
. Ben yeryüzüne ayrılık getirmeye geldim. Dünyaya bağlanmayın.
. Tohumlarımı yürüdüğüm yollara serptim ve ardıma bakmadım. Çoğunu kuşlar yedi. Onlar çok saf ve temiz varlıklardır.
. Kardeşim çok önceleri aradı, buldu ve ona sonsuzluk kapıları açıldı. Ne mutlu. Bazılarına ne yazık ki arasalar da görünmeyeceğiz.
. Kul hakkı öncelikle kendinedir.

Yeşua.

Hiç yorum yok:

GECE VE RUHLAR

Gecenin sessizliğinde ruhların sesi duyulur ve sadece saf olan ruhlar bu sesleri duyar. Gece, ruhlar birleşip bir ve bütün olduğunda daha da...