Translate

7 Ocak 2022 Cuma

YEŞUA DİYOR Kİ

Ben yeryüzüne ayrılık getirmeye geldim. İnsanları dünyasal tutkularından ayırmaya geldim ama onlar bu sözümü insanları, aileleri bölmeye geldiğim şeklinde çok yanlış olarak yorumladılar. Sözlerim çok yanlış anlamlara çekildi ve öylede aktarıldı. Sen onlara özünden ver tıpkı benim o zaman yaptığım gibi. İnsanlarin nefsleri çok kirli. Bu devirde dahi bu kadar karanlıkta kalmaları bundandır. Ağır tutkuları ve tamahları tecrübelerinden akla gitmesi gerekeni engelliyor. Karanlıktan çıkamıyorlar ama, bilmiyorlar, bu şekilde buraya gelirlerse bir daha gün yüzünü göremeyecek yaratıklara dönüşecekler. İnsanlık hafızaları ilahi adaletin tecellisini takiben silinecek. Ceseti yiyen o beyaz kurtçuklar misali yok oluşa doğru gidecekler. Tanrı, kalbi saf ve temiz olanlara malum eder. 2000 yıl önce Bende yaptığıyda buydu. Sadece bildirdim.  Tanrı özgür iradesi ile kendisini seçmeyenleri hatta seçemeyecekleri istemiyor. Sayı değil vasıf önemlidir. Özgür irade bunun için verilmiştir insana. Zorbalıkla insanlara Tanrının adının andırılması insanların iki yüzlülüğe itilmesi demek olduğundan bu durum Tanrıyı rahatsız ediyor. 

 Yeşua. 24.07.2017

Hiç yorum yok:

GECE VE RUHLAR

Gecenin sessizliğinde ruhların sesi duyulur ve sadece saf olan ruhlar bu sesleri duyar. Gece, ruhlar birleşip bir ve bütün olduğunda daha da...