Translate

10 Ocak 2022 Pazartesi

YEŞUA'DAN 2000 YILI SONRASI BİLDİRİLER

Ben Hiristiyanlık diye bir din kurmadım. Ben din kurmayı düşünmedim. Ben Yahudi dinini de sevmedim. Ben sadece insanlara sevgiyi ve şefkati öğretmek istedim. İnsanlara çok konuşmamayı öğretmeye çalıştım. İstemediler. Onlar sadece benim adımı kullanıyorlar. Onlar böceklerdir. Esasen tüm dinler, kütleleri gütmek için sevgiden yoksun ve  Tanrıdan uzak insanların kişisel güç sağlaması için kurulmuş politik müesseselerdir. İnsanlar tüm dinlerden kurtulup direk olarak Tanrıya döndüklerinde, Ona sevgi içinde yönelip coşkuyla dua ettiklerinde ve dünyasal işlerinde dogmaları terk edip bilimsel düşünceye bağlı kaldıklarında Dünya daha güzel bir yer olacaktır.

Yeşua, 17.04.2018

Hiç yorum yok:

GECE VE RUHLAR

Gecenin sessizliğinde ruhların sesi duyulur ve sadece saf olan ruhlar bu sesleri duyar. Gece, ruhlar birleşip bir ve bütün olduğunda daha da...