Translate

7 Ocak 2022 Cuma

YEŞUA'NIN BİR BİLDİRİSİ

Dünya adeta bir hapishane. Tanrı bile bu gezegene gelmiyor. Barbarlıkta birinci gezegensiniz. . Yaydığınız olumsuz enerjiler güneşin düzgün görülmesini perdeliyor. Ben ki sevgi varlığıyım ama artık bende insanları sevemiyorum. Doğayı da tahrip ettiniz. Tanrı doğayı insanlardan daha çok sever. Sırlarıma layık olanlarla sırlarımı paylaşırım. Görmeyenler görsün istedim ama görenlerin bile kör olduğunu gördüm. Ben yeryüzüne ayrılık getirmeye geldim. Dünyaya bağlanmayın. Tohumlarımı yürüdüğüm yollara serptim ve ardıma bakmadım. Çoğunu kuşlar yedi. Onlar çok saf ve temiz varlıklardır. Kardeşim çok önceleri aradı buldu ve ona sonsuzluk kapıları açıldı. Ne mutlu. Bazılarına ne yazık ki arasalar da görünmeyeceğiz. Kul hakkı öncelikle kendinedir.  

Yeşua. 09.07.2017 Saat: 00.01 

Hiç yorum yok:

GECE VE RUHLAR

Gecenin sessizliğinde ruhların sesi duyulur ve sadece saf olan ruhlar bu sesleri duyar. Gece, ruhlar birleşip bir ve bütün olduğunda daha da...